NOX DAVILKIS SENSORIUS KOKIA KAINA?

Reikalingas NoX daviklis? Atlikus automobilio diagnostiką rodo NoX daviklio klaidą? Reikalingas Nox daviklio keitimas? Norite žinoti kiek kainuoja Nox sensorius naudotas, originalus ar pakaitalas? Skaityk viską iki galo ir registruokis pas mus į servisą, kol dar ne vėlu...

Nox sensorius daviklis – kokia kaina ir ką reikia žinoti?

nox sensorius daviklis jutiklis kaina naujas isprogramavimas

Viena iš dažniausių su AdBlue sistema susijusių problemų, apie kurią išgirsite, yra NOx daviklio sensoriaus gedimai.

Nox sensorius yra būtinas AdBlue/SCR sistemos komponentas ir jis turi veikti tvarkingai visada.

Nox sensorius daviklis – kokie sprendimai – skaityk viską iki galo…

Jeigu jis neveikia ir Jūs nieko nedarote… Bus daug bėdos viskam…

Tačiau NoX daviklio kaina kandžiojasi, net tiems, kurie negaili savo automobiliui beveik nieko…

Žinoma… Kaina dar ne viskas… Svarbiausia rezultatas – o juo mes tikrai pasirūpinsime dar prieš priimant sprendimą, kaip geriau…

Tel: +370 631 45 090

1.

Ką daro Nox sensorius AdBlue sistemoje?

NOx sensoriai – tai sudėtingi elektrocheminiai amperometriniai davikliai. Paprasčiausias ir suprantamiausias jutiklio elementas yra pakaitinimas. Svarbiausi elementai yra padavimo kamera ir matavimo erdvė. kameros (ląstelės): siurbimo kamera ir matavimo kamera. O kartais būna trys kameros.

NoX sensoriaus veikimo principas yra toks:

Išmetamosios dujos patenka į pirmąją kamerą. Čia O2 kiekis dujose sumažėja dėl siurbimo srovės elektroduose esant 650°C ir aukštesnei temperatūrai (to nenutiks esant žemai temperatūrai).

Patekę į antrąją kamerą, azoto oksidai pradeda skaidytis į azotą ir deguonį. Šiuo atveju susidaranti siurblio srovė yra griežtai proporcinga NOx junginių koncentracijai išmetamosiose dujose (fiksuojama to paties deguonies koncentracija).

2.

NOx senoriaus 3 kamera

Kai kurie jutikliai turi trečią kamerą, kuri padeda valdyti kamerų jautrumą. Čia atsiranda NOx sensoriaus „užpildymas“, leidžiantis sumažinti O2 procentą, kad būtų galima tinkamai išmatuoti azoto oksidus, paprastai apimant itriu stabilizuotą cirkonį.

Elektrodai yra pagaminti iš tauriųjų metalų, tokių kaip paladis, auksas ar platina. Mes nesigilinsime į elektrocheminio proceso detales, tačiau pastebėsime, kad tokie reti metalai NOx jutiklių gamyboje naudojami ne veltui.

Jie pasižymi dideliu O2 jonų laidumu ir gali pasigirti dideliu atsparumu temperatūros poveikiui.

3.

NO azoto oksidų procentinės dalies nustatymas

NOx jutikliuose taip pat yra mažiausiai du deguonies siurbliai. Pirmasis siurblys pašalina deguonies perteklių iš sulaikytų išmetamųjų dujų, o antrasis išpumpuoja dujas, kad išmatuotų deguonies koncentraciją, išsiskiriančią skaidant azoto oksidus.

Apibendrinant: azoto oksido jutiklį sudaro mažiausiai dvi kameros (celės) ir du siurbliai, šildytuvas ir keli elektrodai.

Taip pat verta paminėti paties jutiklio valdymo bloką, kuris priima signalą, jį sustiprina, o vėliau perduoda į ECU.

4.

NOx daviklis dyzeliniui ir benzininiui automobilio varikliui – skirtumai:

Jau anksčiau buvo minėta, kad NOx jutikliai benzininiuose ir dyzeliniuose automobiliuose skiriasi vienas nuo kito.

Dyzelinių agregatų jutikliai, priklausomai nuo užregistruoto azoto oksidų kiekio išmetamosiose dujose, inicijuoja mišinio sodrinimą – šiuo metu katalizatorius regeneruojamas.

Tai paaiškinama tuo, kad katalizatorius negali paversti kenksmingų azoto oksidų į nekenksmingą vandenį ir azotą. Kartkartėmis jam reikia „pertraukėlės“.

Jei azoto oksidų kiekis yra per didelis, jutiklis siunčia signalą į valdymo bloką, kuris duoda komandą sodrinti oro ir kuro mišinį.

Dyzelinių agregatų atveju NOx jutikliai įvertina tik redukcijos katalizatoriaus efektyvumą.

Jei jis nustoja susidoroti su savo užduotimi ir azoto oksidų procentas išmetamosiose dujose tampa kritiškai didelis, jutiklis apie tai praneša.

Vairuotojas sužino apie problemą, kai užsidega Check Engine lemputė.

Norėdami nustatyti problemos šaltinį, vairuotojas turės susisiekti su mumis arba kitu servisu, kuriame yra atitinkamai apmokyti AdBlue remonto meistrai

5.

NOx sensoriaus daviklio laidai – funkcijos:

  • Geltona ir mėlyna. Atitinka šildymo elemento „-“ ir „+“ ženklus;
  • Balta ir žalia. Šie laidai perduoda siurblio srovės signalą Ip I (+), Ip II (+);
  • Pilka. Perduoda matavimo kameros signalą Vs+;
  • Juoda. Sukuria matavimo ryšį tarp kamerų.

Kartais yra jutikliai su oranžiniais laidais.

Dažniausiai amerikietiškų automobilių NOx sensoriai turi panašius spalvų ženklus. Aiškus ženklinimas labiau reikalingas specialistams, kurie dirbs su tokiais jutikliais, nei paprastiems automobilių entuziastams.

Paparastam vartotojui – rekomendacija itin paprasta: įsitikinkite, kad visi laidai nepažeisti izoliacijos ir yra prijungti prie NOx jutiklio įrenginio ir valdymo bloko.

6.

NOx daviklių gedimai ir kuo tai gali baigtis

Teoriškai NOx sensorius, kuris veikia korektiškai – padeda sutaupyti keletą mililitrų degalų 100 km. Kiek tiksliai – niekas pasakyti negali.

Esmė tame, kad praktiškai niekas to nėra pastebėjęs, kai atliekamas AdBlue NOx sensoriaus išprogramavimas.

Kaip atpažinti, kad NOx daviklis sugedęs?

Jo signalas perduodamas per lėtai – signalas iš jutiklio tampa silpnas ir išlieka net po sustiprinimo valdymo bloke.

Dėl to oro ir kuro mišinio paruošimas bus atliekamas pagal „standartinę“ programą – sodrinimą. Tokiu atveju neapkrautas variklis sunaudos daugiau degalų.

Vidutiniškai sąnaudos padidėja 15 proc., tačiau eksploatuojant automobilį miesto cikle sąnaudos gali padidėti 20 ar daugiau procentų.

Kai kurie automobilių entuziastai pastebi, kad sugedęs jutiklis neturėjo didelės įtakos jų transporto priemonės degalų efektyvumui. Paaiškinimas paprastas: mišinys dar nėra praturtintas, bet tai tik laiko klausimas.

Kas darosi su SCR katalizatoriumi, kai blogas NOx daviklis?

Jei sugenda azoto oksido jutiklis, SCR katalizatorius visada veikia netinkamai.

Taip yra dėl regeneracijos ciklo pažeidimo. Automobilio su sugedusiu NOx jutikliu aplinkosauginis veiksmingumas bus toli gražu ne tas, kurį numato automobilių gamintojas.

Todėl atsiradus didesnėms kuro sąnaudoms – reikia turėti galvoje ir kad gali blogai veikti NOx sensorius – ne tik kiti komponentai.

Be profesionalios AdBlue sistemos diagnostikos nieko nebus…

Pažangiausių lieso mišinio jutiklių išvestis ne visada teisingai diagnozuojama pagal klaidos kodą.

Pavyzdžiui, problema gali slypėti ortakyje, tačiau klaidos kodas nurodys būtent sensorių. Vadovaudamasis tik kodais, automobilių entuziastas gali pakeisti visus automobilio liambda zondus.

Teisingas sprendimas būtų kreiptis į specializuotą AdBlue servisą. Profesionali automobilio sistemų diagnostika naudoja ir kitus prietaisus – ne tik diagnositkos įrenginį.

NOx jutiklio gedimas aptinkamas naudojant osciloskopą.

Paprastas testeris čia menkai padės. Garantuojame 100 % !

7.

NOx sensoriaus daviklio kaina

NOx sensorius daviklis yra vienas iš daugelio šiuolaikinių transporto priemonių elektroninių komponentų, kurio gedimas automobilio savininkui kainuoja nesuprantamai daug.

Naujas NOx sensorius daviklis kainuos nuo 350,- ir gali siekti net 1200,- tam tikriems retesniems naujų automobilių modeliams.

Būtų neįmanoma nepaminėti, kad ne visi autoservisai gali teisingai diagnozuoti NOx sensoriaus gedimą, bet tai jau jų kompetencijos reikalas.

Dažniausiai viskas vyksta pusiau spėjimo metodais – nuperkamas vienas NOx sensorius – jei nepadeda – nuperkamas ir antas (kai sistemoje reikalingi 2 NOx) – Su Mercedes Benz automobilais tai ypač dažnas atvejis.

Kas įdomiausia, kad po naujų NOx sensorių pastatymo – vistiek niekas neveikia.

Mes jau esame išsiaiškinę kodėl tai nutinka… Taip yra todėl, kad į viską žiūrima labai siaurai… Nepagalvojama apie kitas priežąstis, kurios sąlygoja NOx daviklių klaidas…

adblue servisas remontas telefonas

+370 631 45 090

Partneriai:

vaziuokles remontas diagnostika patikra kaune vilniuje klaipedoje vaziuokles lt adblue remontas
kemperiai nuoma irengimas pardavimas vilniuje kaune klaipedoje adblue
moduliniai namai mobilus namai kaune vilniuje klaipedoje lt
variklio chip tuning kaunas vilnius klaipeda variklio galios didinimas
varikliu remontas vilniuje kaune klaipedoje variklistai lt diagnostika patikra
mercedes servisas kaune vilniuje klaipedoje remontas diagnostika
bmw mini servisas kaune vilniuje klaipedoje autotechnika remontas diagnostika
autoservisas vilniuje automobiliu remontas vilniuje
autoservisas kauno miestas adc automobiliu remontas kaune
toyota servisas vilniuje kaune klaipedoje tolex lt remontas diagnostika
dpf filtrai servisas kaune vilniuje klaipedoje remontas patikra
autoelekttrikas kaune geras automobiliu elektrikas

Tel: +370 631 45 090

Skambinti +37063145090